Activitat final d’unitat

1 hora i 30 minuts
Tramesa al formador per correu electrònic

L’objectiu d’aquesta activitat final és determinar les característiques que han de reunir les carpetes d’aprenentatge, i per fer-ho, es partirà de l’anàlisi de dos exemples reals.

Seleccioneu dues carpetes d’aprenentatge de les que apareixen en la web anterior. Comenteu el tipus de carpetes que són, la tipologia d’evidències que recullen, així com els comentaris i les reflexions que s'hi plantegen.

A partir dels materials del curs i els exemples que acabeu de veure elaboreu també una llista de recomanacions de tots aquells aspectes que s’haurien de tenir en compte a l’hora de realitzar una carpeta d’aprenentatge. Plantegeu-ho com un seguit de recomanacions per a un company de classe.


Per tal de redactar les recomanacions tingueu en compte els aspectes següents:

1. A qui va adreçada la carpeta d’aprenentatge?
2. Quan és millor elaborar l’índex de la carpeta? A l’inici del procés o al final?
3. Quin tipus d’evidències convé recollir?
4. Sota quin criteri s'han de recollir les evidències?
5. Com s'han de seleccionar les evidències?
6. Quina reflexió es pot fer de cada evidència?
7. Com es relacionen i es publiquen les evidències que s’han aportat?